Translate

torsdag 22 juni 2017

Funderar på att ha en bloggvecka.

Hej på er allihop!


Jag vet att jag hittills har varit väldigt sporadisk med mina inlägg och därför tänkte jag att jag skulle försöka ha en bloggvecka där jag skriver lite varje dag om hur min dag har varit. Istället för så jag har gjort nu där jag försöker att ha ett bra ämne att prata om, det har varit lite svårt att komma på bra ämnen och vem vet bloggveckan kanske hjälper till med att släppa lite på det och gör det lättare för mig att blogga.

Jag kan ju ärligt erkänna att jag är ju relativt ny till bloggandet och har inte riktigt kommit in i det än. Men jag måste ta och göra det eftersom att jag inte kan använda datorn till att redigera mina vloggvideos till youtube. Datorn hemma är min gamla skoldator med en gammal hårddisk ifrån ett Xbox 360 på 20GB, med andra ord klarar inte den av hur mycket som helst och man får vara glad om man kan jobba bara litegrann med den.

Men jag försöker hitta ett sätt att ha råd med en ny dator inom en snar framtid. Vi får väll se hur det går...

Jag tänkte i alla fall börja med bloggveckan på måndag nästa vecka, vill inte börja nu i helgen eftersom att det är midsommar och jag kommer nog inte att komma ihåg att blogga då.


Tack för att ni tog er tid och läste idag. Har ni några tips och idéer på vad ni tycker jag borde skriva om så säg gärna till antingen här i komentarsfältet eller maila mig på me@ijessie.se


                              Ha en underbar dag och Glad midsommar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar